Daisypath Christmas tickers Daisypath Christmas tickers

2010. december 30., csütörtök

Muffinok egy baráti estebédhez

Barátaimmal most már sokadik éve megünnepeljük együtt is a karácsonyt egy közös vacsora (idén estebéd) keretében :)

Sütöttem 24 darab epres-marcipános muffint, 12 darab vaníliásat és 24 darab gesztenyés csokisat.
Az utolsó pillanatban jutott eszembe, hogy nem fényképeztem le, így már csak ezt a négy darabot tudtam lencsevégre kapni :D Nem muffinsütőben sütöttem, mert siettem és így a sima tepsiben többet tudtam egyszerre kisütni. Az alakjuk nem lett túl szép, de az ízük isteni finom volt. Ezt a muffin alapreceptet fogom ezentúl mindig használni :)


Erről jut eszembe, karácsonyra készítettem két festett pelust és egy festett bodyt, de elfelejtettem lefényképezni :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése